reklama

Ako ma vytáčate - odpoveď

:D no bála som sa, že si ma tu nikto nevšíma, zistila som opak :). Dovoľte, aby som reagovala na Vaše príspevky článkom, lebo mám momentálne nejaké problémy s odpovedaním na diskusii.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Pätnásť naozaj nemám. A priznávam, že tie kecy boli "brutálne" pubertálne. Verte, či nie - takto sa dokážu rozprávať dvaja dvadsaťroční ľudia. Viem, že na základe tohto vám pripadám ako hysterická 15tka. Vtedy som sa tak aj správala. Prosím prepáčte všetci, čo ste sa dostali do konca a zistili, že je to "balada o hovne". Za pravopis toho icq rozhovoru nemôžem. V rýchlosti sa stanú preklepy a tie dvojité w a z namiesto s.... nuž košický slang, alebo čo. Z tohto som sa už dostala a správam sa relatívne normálne - dúfam. Ten koniec...no. Čo už, zaujímam sa o šibnutého hudobníka umelca. Zrejme to naozaj nemá zmysel. Naozaj sa ospravedlňujem, že som vám tým ukradla dosť času, ktorý sa dal využiť 100% efektívnejšie.

Ľuboslava Uličná

Ľuboslava Uličná

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Masmediálka... čo viac dodať Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu