reklama

Tebe - kde... kedy... keď...

Ďakujem všetkým chlapom, ktorí sa tu náhodou nájdu...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ženista

Si tam, kde máš vstup zakázaný

Ako sa len opovažuješ?

Dostal si sa na mínové pole

Do mojej hlavy a tam si nežiadaný

Pokúšam sa vyplakať ťa slzami

Vyhovoriť slovami

Vyhnať pravdou vína

Ta si tam a trháš kvietky

Pomedzi moje míny a čakáš...

Čakáš, kedy niektorá vybuchne

Leto, to leto

Vždy, keď cítim vôňu môjho krému

Spomínam na to zvláštne ochutené leto

Šestnásť sladko horkých dní

Kedy sme zamknutí v izbe zostali

Trpké čerešne čo rástli

Popri ceste nikam zbierali

Smiali sme sa nad (ne) zmyselnosťami

V dusné noci po vypitom víne

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V tmavej izbe a neporiadku samilovali

V rytme nočného vlaku zaspávali

Slanou chuťou sa leto skončilo

...ďalšie bdie nad nami

Dôvod

Škoda, že ťa nechcem

Bolí to a hryzie

Viem

To svedomie...moje...tvoje...jej

Škoda, že ťa nechcem

Lebo ma poznáš

A napriek tomu miluješ

No nedá sa ľúbiť

Keď viem, čo viem

...

viem, že ťa nechcem





My dvaja

Priatelia, keď mi nalievaš

Priatelia, keď pri tebe plačem

Milenci, keď ma bozkávaš

Milenci, keď s tebou tancujem

Nepriatelia, keď inú objímaš

Nepriatelia, keď iného milujem

Spriaznené duše, keď sa usmievaš

Spriaznené duše, keď sa usmeješ

V izbe

Šepkám ti v prvej osobe možného čísla

Vlhké lži – my dvaja

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Čo ďalej, čo viac, či menej si nie som istá

Na krku cítim tvoj dych

A chĺpky brady

Šmýkaš prstami po mojej saténovej košeli

Ľahko ako vzdych

Ležíme a vedieme rozhovory

Myslíme na to, čo nik z nás nehovorí

Čo znamená umenie

Píšeš mi, čo nechcem vidieť

A voláš,čo nechcem počuť

Čudujem sa čo robíš v mene

„mám ťa veľmi rád“

bozkávať a rozťahovať nohy

u milencov to má rýchly spád

...už ani to nie sme

ty ma nechceš

čo robiť máš neviem, nevieš

čo robiť mám ja nevieš tiež

pýtaš sa, či sa veľmi hnevám

plačem/klamem a „nie“ ti odpovedám

Zvrátenosť

Čaká nás nový začiatok

Len neviem či teba a či mňa

Prišla ku mne zmena

A uvedomila som si

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Že opačne všetko plynie

Kým na začiatku bola túžba

V tebe teraz hynie

Máš potrebu hodnoty zmeniť

Na začiatku konca sa rozdávať

Na začiatku sme sa poznali

Na konci sa začíname spoznávať

Rozcvička

Trhala som lupene

Počítala vagóny

Kým som bežala k rieke

Bežala som sama

Po úzkej ceste

Míňala psa a bežca

Ženu, čo sedela na mieste

Na brehu

Sama

Bežala som a myslela

... rozmýšľala nad tebou

v rytme srdca

v rytme vlaku

už som nevládala

s tebou...

bežať

odbočila som a konečne videla

osamelá žena vstala a odkráčala

Viac ako láska


Zabila by som ťa

V afekte

Keď po mne prstami bubnuješ

Zadusila by som ťa

A dopichala štetcami

Keď múzy na plátne stvárňuješ

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vygumovala by som ti myšlienky

Ktoré si po tme zapisuješ

Na smrť ťa zbožňujem

Ty umenie miluješ

Tebe

Rozprávam ti o ňom

Ty mne o nej

Radíš mi a ja radím tebe

Nechcem aby si na inú myslel

... pri mne

nechceš aby som plakala pre iného

... pri tebe

tvárime sa, že máme vlastné životy

ničím hlbším nespojené

mesiac svetla a slnka tma

vždy budeš pri mne

a ja pri tebe

Ľuboslava Uličná

Ľuboslava Uličná

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Masmediálka... čo viac dodať Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu