reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ľuboslava Uličná

Ľuboslava Uličná

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Masmediálka... čo viac dodať Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Tebe - kde... kedy... keď...

Ľuboslava Uličná

Tebe - kde... kedy... keď...

Ďakujem všetkým chlapom, ktorí sa tu náhodou nájdu...

  • 27. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Mrchy

Ľuboslava Uličná

Mrchy

Najskôr, drahé mužské osadenstvo: dávno pominuli časy (alebo možno ani nenastali), keď sme vás bez zjavnej príčiny (ako napr. keď nás naštvete, opustíte a pod.)hádzali do jedného vreca s ostatnými a dávali vám mená farmárskeho dobytka. Vieme, že v istých črtách osobnosti sa zhodujete aj vy, aj my, ale každý je originál, ako nám na psychológovia neustále pripomínajú. Myslíte, že existujú len naivné dievčatá, ktorých jedinou záľubou je počítanie kalórií šalátového listu a naháňanie kariéry cez mrtvoly? Mám zopár noviniek. Dávno neberieme vzťahy ako naše staré mamy.

  • 13. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Ako ma vytáčate - odpoveď

Ľuboslava Uličná

Ako ma vytáčate - odpoveď

:D no bála som sa, že si ma tu nikto nevšíma, zistila som opak :). Dovoľte, aby som reagovala na Vaše príspevky článkom, lebo mám momentálne nejaké problémy s odpovedaním na diskusii.

  • 13. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Strážca

Ľuboslava Uličná

Strážca

Toto miesto nemám rád. Možno aj kvôli tomu, že tu trávim viac času ako by som chcel. Je tu veľa kameňa, betónu, dreva, zhnitého mäsa, kostí, červíkov čo šteklia tých čerstvejších  pod kožou. Nič utešujúce. Toto miesto je nabité emóciami – väčšinou negatívnymi – ak nerátam pocity morbídnej mládeže chodiacej užiť si sem akt rozmnožovania.

  • 9. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Milušine počítadlo

Ľuboslava Uličná

Milušine počítadlo

Mám v hlave počítadlo. Má len desať guličiek. Nevadí, to stačí. Červenými nechtami ich budem pomaly po-ma-lič-ky presúvať. Guľku po guľke. Desať. Keby toto videla moja mama. Kam som sa to dostala? Keby to videli kamoši... keby to videli. Na posteli mám odložený fotoalbum a v ňom všetko.

  • 3. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
Santa pôjde výťahom

Ľuboslava Uličná

Santa pôjde výťahom

Rolničky rolničky kto vám dal ten hlas, Ježiško maličký a či Mikuláš? (santa Claus)???

  • 26. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
EMO boom

Ľuboslava Uličná

EMO boom

Ešte stále neviete, čo to vlastne to EMO je? tu je môj osobný, možno trochu skreslený pohľad, keďže sa hlásim k opozičnej, nimi poškodzovanej a urážanej subkultúre.

  • 26. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Ach tá dnešná mládež ... už nehovoria len babky

Ľuboslava Uličná

Ach tá dnešná mládež ... už nehovoria len babky

Podaj fľašuuu ... čo zdržiavaš ... neohrievaj ju toľko aj my sme smädní! A brzdu má kto? Poď sa so mnou vycikááááť. Šibe ti? veď odtiaľ spadneš! ... choď ich vedľa poprosiť oheň... Chlapci nemáte papieriky? ... daj aj mne potiahnuť...

  • 25. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Každá v Soni

Ľuboslava Uličná

Každá v Soni

Sonička je priemer. Klasa. Trochu povrchná, trochu extravagantná, trochu romantická. Škola je pre zábavu, sem tam sa niečo podarí, sem tam nie. Podstatný sú ľudia. Výzor, charakter iba u dievčat. Inak výzor. Peniaze málokedy. Keď boli, neboli naškodu.

  • 25. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 407x
  • 1
Taká malá báseň 2

Ľuboslava Uličná

Taká malá báseň 2

Ľudia majú veľa otázok...náš život je kopa otázok.

  • 19. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Taká malá báseň 1

Ľuboslava Uličná

Taká malá báseň 1

Extrovert - čovek, ktorý je závislý na iných ľuďoch a nedokáže byť sám so svojimi myšlienkami. Potom uniká z reality. Drogy, Alkohol, Internet , Knihy, Depresie...básne...

  • 19. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu